Antara Fesyen terkini Julia Ziegler yang serba hitam

Fesyen terkini Julia Ziegler yang serba hitam - Pertama sekali kredit kepada portal ohbulan kerana berkongsi 12 keping gambar terkini pelakon Julia Ziegler yang tampil santai dan bersahaja namun kelihatan amat menggoda dan mempersona.


Khabarnya, beliau kini sedang menunggu pinangan seorang jejaka bertuah yang juga teman rapatnya. Siapa agaknya lelaki yang berjaya mencuri hati Julia Ziegler sehingga wanita berusia 30 tahun itu terbuka hati untuk berkahwin?

Menurut pelakon filem Aku Akan Muncul itu, kekasih hatinya seorang yang sangat memahami kariernya sebagai seorang model dan pelakon.

“Kami bergelar kekasih kurang daripada setahun, tapi kenal dah lama, sebelum saya masuk industri lagi. Kiranya, dia bukan nak saya sebab saya glamour atau saya artis. Saya nampak keikhlasan dan sangat mengenali sikap dia.”



Ketika diminta memberikan ulasan berhubung bagaimana mereka bertemu sehingga menjadi pasangan kekasih, Julia bagaimanapun menolak untuk bercerita lanjut.

Tambah Julia, dia lebih suka kisah peribadi tidak dihebohkan kerana takut memalukan diri sendiri dan keluarga jika hubungannya itu terputus di tengah jalan.

“Buat masa sekarang, biarlah kami macam ini. Saya tak mahu nampak beriya-iya macam sesetengah artis yang bercinta secara terang-terangan. Kalau tak jadi nanti, akan memalukan saya dan keluarga juga. Cuma doakanlah yang terbaik untuk saya.”

Apapun, mari layan lagi 11 keping gambar Julia Ziegler yang pastinya bakal membuat ramai lelaki tidak senang duduk melihat jelingan mata dan posing tubuh badannya.











Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.