Angkara Sihir, Gadis Berumur 19 Tahun Menjadi Nenek

Gadis Berumur 19 Tahun Di Sihir Menjadi Nenek

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Akibat disihir wanita yang berumur dalam lingkungan 19 tahun menjadi nenek rupanya walaupun masih berumur 19 tahun. Kisah ini amatlah menyedihkan sekali.

Wanita yang dikenali dengan nama Ita Susilawati, merupakan seorang perempuan yang menjadi pujaan lelaki-lelaki dikampungnya berubah wajah dan badan menjadi nenek tua setelah dia berkahwin dengan suaminya itu yang dikenali Hendra.

Ketika perkahwinan mereka berumur kira-kira dalam 3 bulan, Hendra kembali ke kampung halamannya untuk mencari kerja bagi membiayai keluarganya.

Ita kemudian bermimpi dikejar dan dipatuk dua ekor ular yang besar dan berwarna hitam. Pada mulanya dia menganggap itu cuma satu mainan tidur namun selepas tiga hari tengkuknya mula berasa panas dan perit seperti bekas ditampar dengan kuat. Tidak lama kemudian, kedua2 tangan dan pehanya tumbuh bintik2 merah, dadanya mengerut seperti kecut dan berasa seperti direbus dalam air panas!

Semua doktor dan bomoh yang merawat Ita buntu dan tidak tahu apa punca sebenar penyakit misteri yang dideritai Ita.

Dia dibawa pulang, suaminya masih tidak balik. Di rumah, Ita makin menderita. Kulit matanya membengkak seperti menutupi bahagian mata dan melebeh. Perutnya pula ditumbuhi benjolan sebesar penumbuk orang dewasa. Ada cerita yang mengatakan sebenarnya Hendra telah merampas Ita yang pada masa itu sudah bertunang.

Namun Ita memutuskan tunang dan berkahwin dengan Hendra. Hendra pula, selepas pulang lalu menemui Ita dalam keadaan begitu, telah pergi semula dan tidak kembali lagi.

Dikhabarkan,Hendra juga juga berkahwin lain selepas mendapati keaadan isterinya menjadi sedemikian rupa...Kesian Ita kan?

Akhirnya Ita telah meninggal atas penyakit misteri yang tidak dapat dikenalpasti oleh doktor. Sama ada betul atau tak andaian yang dia dah kena sihir itu admin pun tak tahu.

Nota : Kalau cemburu sekali pun tak perlu nak menggunakan sihir atau khidmat bomoh ni.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.